Chris Jansen

Manager Marketing & Communicatie
Chris is een verbindende manager met passie voor marketing en organisatieontwikkeling. Met een gestructureerde aanpak vanuit de interne organisatie, creëert hij een omgeving waar efficiënt en effectief kan worden ingespeeld op de vraag uit de markt.

Toegevoegde waarde
“Met mijn ervaring bij diverse organisaties binnen de bouwbranche weet ik wat het is om te bouwen aan de groei van organisaties. Door structuur aan te brengen, te weten waar toegevoegde waarde wordt geboden, de klant én de klantvraag te kennen, onderscheidt Pool Management zich binnen zorg, onderwijs en overheid. Ik haal mijn energie uit klantgeluk. Intern én extern mensen en processen verbinden om onze opdrachtgevers de beste oplossing te bieden. Zo kunnen zij verder bouwen. Daar doen we het voor!”

Achtergrond
Chris is na zijn studies Commerciële Economie en Communication Studies ruim 12 jaar werkzaam geweest bij commerciële organisaties gerelateerd aan de bouwbranche. Daarbij is hij verantwoordelijk geweest voor alle zaken op het gebied van marketing en communicatie, maar hield hij zich ook bezig met operationele zaken en processen. Kern van zijn taken was het opzetten en uitbouwen van marketing en communicatie binnen groeiende organisaties.
Door vanuit de klantvraag te kijken naar de operatie, creëert hij een klantgerichte organisatie. In zijn visie worden marketing en ondersteunende processen optimaal ingericht, zodat de beste klantbeleving voor opdrachtgevers ontstaat.

In 2010 startte Chris zijn eerste periode bij Pool Management. Na 13 jaar is hij ‘terug op het oude nest’ om verder te bouwen aan de groei van de organisatie. Hierdoor wordt de basis en structuur verder verstevigd om de groeiende vraag vanuit de markt te kunnen blijven beantwoorden.

Hoe Chris betekenis geeft aan organisaties ontwikkelen door mensen centraal te stellen: “Een organisatie bestaat uit mensen; het teambelang staat altijd voorop. Ontwikkeling van een organisatie ontstaat door gepassioneerde mensen in hun kracht te zetten, oprechte interesse in de medemens te hebben en mensen aan elkaar te verbinden. Visie, structuur en heldere communicatie zijn daarbij voorwaardelijk. Zo weten alle teamleden waar toegevoegde waarde kan worden geboden vanuit zijn of haar eigen rol. Dat motiveert en biedt ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Het resultaat is een groeiende organisatie.”

Toegevoegde waarde

  • “Met mijn ervaring bij diverse organisaties binnen de bouwbranche weet ik wat het is om te bouwen aan de groei van organisaties. Door structuur aan te brengen, te weten waar toegevoegde waarde wordt geboden, de klant én de klantvraag te kennen, onderscheidt Pool Management & Organisatie zich binnen zorg, onderwijs en overheid. Ik haal mijn energie uit klantgeluk. Intern én extern mensen en processen verbinden om onze opdrachtgevers de beste oplossing te bieden. Zo kunnen zij verder bouwen. Daar doen we het voor!”

Kopje koffie drinken met Chris?
Neem dan contact op!